سوهان و ناخنگیر برقی نوزاد رینگ لایت گربه ای

قیمت تومان725,000 آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/10

تومان725,000

نام فروشگاه: کودک کالا
اطلاعات فروشنده
  • آدرس: دزفول, ایران
  • شماره تلفن : 09354118987

    توضیحات کوتاه

    ناخنگیر برقی نوزاد دستگاه‌هایی هستند که ناخن‌ها را با سوهان کردن ناخن‌ها به طور دلخواه و مطمئن کوتاه می‌کنند.  این سوهان های برقی قابل حمل هستند، با باتری کار می‌کنند و سرهای مخصوص برای  ناخن های حساس نوزادان و کودکان دارند . 

    سوهان های ناخن برقی وجود دارند که به رینگ لایت مجهز هستند و صدای دستگاه در هنگام روشن شدن آن کم است تا بتوانید ناخن‌های کودک خود را هنگام خواب کوتاه کنید

     

    بهترین بخش این است که این ناخن گیرهای برقی تیغه ندارند که بهترین خبر است زیرا این بدان معناست که هیچ حادثه ای با بریدگی های تیز و دردناک در گوشت یا انتهای ناخن های دندانه دار وجود ندارد، بلکه فقط ناخن هایی که به طور ایمن و صاف تراشیده می شوند

    سوهان رینگ لایت دار برقی

    این دستگاه دارای 5 عددی سری مخصوص برای سنین مختلف از نوزادی تا سنین بالاتر تعبیه شده است و در رنگ های مختلف در محصول قرار دارد

    در دور این دستگاه یک رینگ لایت تعبیه شده است تا در نور کم نیز با دقت خوبی بتوان از آن استفاده کرد

    این دستگاه از طراحی ارگونومیکی بهره می برد که استفاده از آن را برای والدین بسیار راحت کرده است.

    با سری‌های مختلفی که در این دستگاه قرار داده شده علاوه بر راحتی در کوتاه کردن ناخن‌ها می‌تواند از هرگونه زخم پوست کودک شما در هنگام چنگ زدن جلوگیری نماید.

    توضیحات

    سوهان و ناخنگیر برقی نوزاد رینگ لایت گربه ای

    جای تعجب نیست که نوزادان کوچک به مراقبت بیشتر و برخورد ملایم نیاز دارند.

    به همان اندازه که  انگشتان کوچک در کودکان نوپا زیبا هستند،

    برای آن ناخن‌های انگشتان دست و پا که مرتباً یا هر زمان که شروع به رشد می‌کنند کوتاه شوند،بسیار ضروری است.

    چرا؟ زیرا نوزادان می توانند به راحتی به خود آسیب برسانند و هنگامی که ناخن هایشان کوتاه و صاف نباشد آسیب قابل توجهی به بار می آورند. بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد زمانی است که کودک خودش را بخاراند به خصوص در اطراف چشم که می تواند منجر به خونریزی، خراشیدگی یا حتی بدتر از آن آسیب به قرنیه شود. اگر ناخن‌های کودک به درستی کوتاه نشده باشند، مشکل دیگری نیز دارید.

    ناخن گیر معمولی می تواند برای کودک خیلی بزرگ و ناامن باشد، و نوک های سر قیچی می توانند به راحتی گوشت را برش دهند زیرا اندازه آنها در مقایسه با انگشتان دست و پا بسیار بزرگ است. سوهان های معمولی نیز لبه‌های دندانه‌دار ایجاد می‌کنند که ناخن‌ها را تیزتر می‌کند و بنابراین برای نوزادان ناایمن است. خوشبختانه، ابزاری در فروشگاه کودک کالا وجود دارد که می‌تواند به شما اجازه دهد هنگام کوتاه کردن ناخن های کودک احساس استرس نکنید. به هر حال، کودک شما سزاوار بهترین مراقبت است و شما نیز باید به محصولی اعتماد کنید که واقعاً برای کودک شما بی خطر است.

     

     

    آماده برای ارسال در 1 روز کاری


    توضیحات تکمیلی

    شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

    برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوهان و ناخنگیر برقی نوزاد رینگ لایت گربه ای”

    اطلاعات فروشنده

    قیمت تومان725,000 آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/10

    تومان725,000